今天做了一個怪夢..
夢到我變殭屍了= =最近是壓力過重嗎?
害我睡到五點就醒了><
不過 抱著我可愛的小熊熊
又睡著了?!這一睡真是不得了..
我一直到十點才醒耶!!我是睡豬嗎?
對了~Andy Roddick的比賽我下载好啦
是SF Monte Carlo TMS 2005.
The third meeting between these two teenagers
tipped to go right to the top of the game
though it's their first in a major ATP event.
Both don't have the mental baggage of numerous
losses to JesusFed but who also look like
starting a real rivalry between themselves
as well. Echoes of Edberg-Becker, McEnroe-Borg
and Sampras-Agassi then!
要怎麼說呢~我的報告有著落啦!!!喔~YEAH~~
對了~今天晚上跟怡君小意去逛士林
哇嗚///真害羞耶!!
還照了大頭貼^^小意那張鬼臉真是太經典啦
呵呵 以後還要去照..
沒辦法~我是小朋友咩///哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    awangs 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()